onsdag 28 maj 2014

161 Liljekonvalj (170 av 365)


6 kommentarer:

  1. Fin bild. Jag tänkte ge mig ut och leta liljekonvaljer nu också, så min bild på temat kommer nog snart :).

    SvaraRadera
  2. Tack! Första bilden jag tog var solen i moln, blev så glad att den bröt igenom och gjorde den fina skuggan. Lycka till med letandet! Här har konvaljerna blommat över nu (bilden tog jag för en vecka sedan)

    SvaraRadera
  3. Fin bild på fin blomma. Det blev extra med fina skuggan. Jag har en (1) fin (sen) konvalj i min rabatt!
    La in bild på en torkad konvalj i vintras!

    SvaraRadera
  4. Vacker bild, snyggt med skuggan på bladet. ( måste nog skynda mig ut innan de har blommat över här !!!!)

    SvaraRadera
  5. Vackert med skuggan från blommorna på bladet - och fin komposition med de snudd på korslagda bladen.

    SvaraRadera