söndag 26 juli 2015

23 Blåsigt (92/365)

Sommaren 2015 har minst sagt varit sval och blåsig hittills - en ganska typisk västkustsommar med andra ord. Faktiskt har jag inte ens doppat mig i havet än trots att det är i slutet av juli! Med förra sommarens soliga och varma väder i starkt minne är jag aningen besviken men det är förstås bara att försöka göra det bästa av det, vädret rår ju ingen på.
Om det var riktigt ok sommarväder för en vecka sedan så har det idag varit riktigt ruskväder, ordentligt blåsigt, regnskurar och ingen värme alls. För att i alla fall komma ut en stund tog jag med kameran till Apelviken. Som vanligt full av vind-, kite- och vågsurfare en sådan här dag med starka vindar och vågor. Rejält genomblåst kom jag i alla fall hem med några bilder ...och till nästan färdig middag :)

1 kommentar:

  1. Vilka fina och somriga foton du tagit, även om de är blåsiga!

    SvaraRadera