torsdag 17 september 2015

Eget tema 11 Nattfjäril (150/365)

Efter en osedvanligt trög start på årets fotoutmaning - 9 bilder när mars månad var till ända och åkte ur deltagarlistan gjorde jag också - satte jag som mål för mig själv att minst 100 bilder skulle jag försöka publicera i år. I augusti var det målet uppnått och då hade jag en drös bilder från sommaren kvar och höjde ribban till 150 bilder. Nu är jag faktiskt där så kanske, kanske det ska gå att nå 200!

Det är i alla fall roligt att ha kommit igång med fotandet och bloggandet igen :)

1 kommentar:

  1. Du ser, det tickar på bra :). Du kommer i mål av bara farten tror jag, delmål är bra. Med bara 11 egna teman hittills har du också möjl att publicera många egna favoriter, där kan du ju nå 200 av bara farten. Gillsr din bild, fin färgharmoni och fina diagonaler. gillar lite mindre att allt fik skrivas om (i mobilen) pga inloggning ;)

    SvaraRadera