måndag 29 december 2014

43 Enhjuling (365 av 365)

...och med denna gigantiska "enhjuling" går jag i mål med mina 365 bilder :)

Det har varit ett fantastiskt roligt fotoår där mitt fotande och min kreativitet satt på prov. Det fanns teman jag aldrig trodde jag skulle få till men lyckades med och teman jag hade genomtänkta idéer till men som aldrig blev genomförda :)
Tack till alla er som skrivit positiva kommentarer och gett mig konstruktiv kritik! Och tack till administratörerna av den här utmaningen, vilket kanonjobb ni gör! Och inte minst ett stort tack till min familj och mina vänner som fått stå ut med att vara fotomodeller då och då!

Gott Nytt År!

9 kommentarer:

  1. Congratulations ! Looks like many great photos (and adventures) !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks Mark! Look around and you will find a few familiar faces and places (as I remember "Fika", "Stil", "Släkting", "Förväntan" and maybe some more)

      Radera
  2. Grattis Mia! Vilken härlig bild du slutar året med. Hjulet, liksom året, som bara går runt om och om igen. Stjärnan som pekar upp mot nya mål och teman 2015.
    Tack för alla fina bilder du inspirerat oss med under året och dina kommentarer på min sida!
    Gott Nytt År!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken fin tolkning du gjorde av min sista bild, bättre än jag själv skulle uttryckt det. Och tack för DINA inspirerande bilder!

      Radera
  3. Härligt! Vilken spurt du gjorde! Ja, visst har det varit lärorikt att tänka tema. Dels att fundera ut hur man ska illustrera lite kluriga teman - men också att få till lite kluriga bilder på enkla och lite trista teman. Jag tycker att du har lyckats väldigt bra med båda delarna. Men framförallt så är du nog den av alla som varit med i utmaningen som flitigast har kommenterat och peppat så många av oss andra! Dina kloka och roliga kommentarer har i alla fall givit mig nya krafter under året. Så ett stort TACK för det.
    Och här i slutbilden håller du fanan lika högt som vanligt. Fyndig tolkning på temat, snyggt fotat och en härlig bildkomposition med diagonaler som en av våra gemensamma fotovänner kommer att älska :-P

    SvaraRadera
  4. Grattis och vilken fin bild du avslutar med. Jag får också tacka för dina kommentarer som jag inspirerats av

    SvaraRadera
  5. Intressant, annorlunda vinkel. Gillas! :)

    SvaraRadera
  6. Grattis till målgången. Har varit roligt att följa dig under 2014och hoppas våra vägar korsas även under 2015

    SvaraRadera
  7. Du har fått till fina färger mot den svarta bakgrunden.

    SvaraRadera