torsdag 25 december 2014

80 Glosa (331 av 365)


Nöjd, belåten - eller på engelska pleased, content, satisfied - känner jag mig nu på Juldagen :) Några dagar innan jul tvivlade jag en aning på att allt på göra-listan skulle bli klart i tid men det blev det... i år också!
Så nu kan jag bara njuta av ett städat och julpyntat hus, av att skinkan, köttbullarna, grönkålspajen och den andra julmaten blev god och att det finns rester kvar i kylen så det räckte både till i dag och andra dagar, att solen sken både igår och i dag och att jag var ute och njöt av den, av att de julklappar jag köpte blev uppskattade och av de julklappar jag fick, bl.a en trave böcker och en TV-serie på DVD att krypa upp i soffan med...och framför allt att det är flera lediga dagar kvar :)

En God fortsättning på Julen önskar jag er alla!

1 kommentar:

  1. Riktigt God fortsättning och lite i förväg Gott Nytt år!

    Riktigt läcker bild.

    SvaraRadera