tisdag 25 februari 2014

133 Klockstapel (58 av 365)

För min del har det varit minst sagt oregelbundet med tillfällen att fotografera under januari och februari. Någon inomhusbild då och då, men utomhus bara på helgerna och vissa helger har vädret inte varit så inbjudande att gå ut i heller, tyvärr. Jag har också mest varit hemma, på jobbet eller i närområdet. Även om det egentligen finns många motiv överallt så blir jag lite mer inspirerad av andra miljöer.

Så fotandet har jag tagit igen sista veckan när jag både haft tillfälle att vara ute mycket och varit på annan plats, men här är sista bilden med snölandskap för den här gången i alla fall!

Jag gjorde ett litet besök vid Sälens Fjällkyrka innan hemfärd. Den tycker jag är en både annorlunda och vacker kyrka med många fina detaljer. En fristående klockstapel finns vid sidan om kyrkan som passade perfekt till detta tema. 

Bilden är faktiskt inte konverterad till svartvitt!

2 kommentarer: