söndag 17 augusti 2014

156 Landat (229 av 365)


Måsarna har landat, i alla fall för tillfället, på en stor sten i vattenbrynet. Precis som jag själv gjort med fotoutmaningen nu när jag har lagt in bild nr 229 på dag 229. Att ta en semester från bloggandet är som att ha semester från jobbet...det tar ett tag att komma ikapp :) Nu kan jag ta mig tid att kolla runt lite mer på andra deltagare i fotoutmaningen och kanske lämna lite kommentarer för de har jag inte riktigt hunnit med i sommar. Tack till er som kommenterat mina bilder, alltid lika roligt att höra vad andra tycker om bilderna!

1 kommentar:

  1. Ser skönt ut att ligga på en klippa i solen. Så kommer jag minnas sommaren 2014! Och du behöver minsann inte be om ursäkt för bristande kommenterande! Du är ju duktigast av alla på just det :-)

    SvaraRadera