söndag 17 augusti 2014

40 Ego (223 av 365)



Jag höll mitt löfte att utnyttja flextimmarna första veckan efter semestern för att hålla kvar semesterkänslan lite till! En dag åkte jag direkt från jobbet till sommarstugan (som inte finns så långt bort) och till stranden med bara sällskap av en bok. Så här en onsdagseftermiddag i augusti var det väldigt få andra badande kvar och till sist var det bara jag kvar. Ett skönt dopp hann jag med, termometern vid bryggan visade 22 grader. När jag skriver detta är det regnigt och lite blåsigt ute så jag är glad att jag var lite "ego" den där eftermiddagen...det blev kanske det sista sköna badet i havet för den här sommaren.

2 kommentarer:

  1. Ser härligt ut! Nu kan man bara längta!

    SvaraRadera
  2. Bilden förmedlar en skön känsla. Visst måste man vara lite ego ibland :)

    SvaraRadera