söndag 19 oktober 2014

102 Häpen (266 av 365)



Denna grå och regniga helg har jag passat på att gå igenom årets foton (som börjar bli ganska många nu) och hittade ett och annat som matchade några av de teman jag har kvar. Ibland har jag haft inställningen att jag ska få till något bättre och ibland har jag tagit bilden i ett helt annat syfte och inte tänkt att den kan passa in i utmaningen. Så här kommer några inlägg med återblickar från året med start från vårens helgresa till London. Flickan med det härliga ceriserosa håret vid Camdens tunnelbanestation såg lite häpen ut när hon upptäckte att jag fotade henne.

Inser att nedräkningen från 100 börjar med detta inlägg men att det bara är 74 dagar kvar...undrar just om jag ska lyckas komma i mål med den här utmaningen? Nu är jag inte en person som ger mig i första taget så ambitionen är helt klart att nå 365 bilder...och om jag inte klarar det så har det i alla fall varit både roligt och lärorikt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar