torsdag 12 juni 2014

325 Uppdrag (176 av 365)



Oj, oj, oj! Det har varit mycket kring studentavslutning den senaste veckan. Studentbal med traditionsenlig balparad genom staden i söndags och idag torsdag studentutspring och cortege med lövade lastbilar fulla med hoppande och tjoande studenter. Det är så härligt att se alla glada och fina ungdomar. Förra året hade jag själv en student i huset, en intesiv tid...men så roligt! Inför balen fick jag och en fotovän i uppdrag att fotografera några par, hedrande och kul!

5 kommentarer:

  1. Fantastiskt fint! Med undantag för den där breda fotografryggen :-P Fast utan den hade det ju inte passat in på tema uppdrag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag tycker inte det är något som helst fel på den ryggen, koftan går ju dessutom ton i ton med balklänningen :) ...och som sagt, utan fotograf hade det ju inte varit ett uppdrag :)

      Radera
  2. Jättefint foto. Jag förstår att de andra fotona också blev fantastiska! Vilket fint par. Jättesöta, båda två. Så fint han tittar på henne och hon ser nästan lite förlägen ut. Fin klänning och fint med all prunkande grönska. Fint allting!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ...och fin fotograf. Tack Birgitta!

      Radera
  3. Naturligtvis! ;) Det blev ju en "extra krydda" till denna bilden. Dessutom färgmatchande! Mycket känsla i bilden. Jag menar att med er två fantastiska fotografer, måste det ju bli fina bilder.

    SvaraRadera